Bad

Jag mår verkligen bajs just nu. Jag har feber, hosta, ont i halsen och snuva. Jag orkar helt enkelt inte blogga på några dagar nu, jag kommer tlb när jag är frisk igen ! :) hoppas att ni inte blir sura nu men jag orkar verkligen inte att titta på en skärm nu för då blir febern ännu värre, jag vaknade faktiskt 2ggr inatt och var helt våt. Min feber var jättehög och jag drömde liksom samtidigt som jag var vaken.. Det var jättehemskt!!! Puss och kram så hörs vi alla fina ♥
Kram Linnéa

Postat av: Clara :)

Krya på dig :*
Vill du göra ett länkbyte och ett bloglovin byte? :*

Pöz
/MissCrasyBell

2012-09-18 @ 17:18:32
URL: http://misscrasybell.wordpress.com

Kommentera här:

Du heter?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (vi ser den bara)

Har du blogg?

Det du har att säga?:

Trackback
RSS 2.0