Dumma ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tycker ni bloggläsare är riktigt respekt lösa!!!! Jag och eve kämpar, gör designer, videos, gör massa inlägg med bilder osv.. Men ni bryr er inte!!! Om ni skulle bry er så skulle ni kommenterat inläggen!! Och när jag berättade att jag var sjuk så var det ingen som brydde sig om att kommentera! Ni är bara så respektlösa! Jag har ingen blogglust alls nu! Vrf ska vi blogga när ingen bryr sig! Dumma ni!!! Precis som rubriken upprepar jag dumma ni!!!

Postat av: Kerstin

Förlåt att du är sjuk... + att ni inte har blogggat de senaste veckorna så vad ska vi kommentera om????



2012-01-23 @ 21:33:51
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Håller med Kerstin, vad ska vi kommentera om ni nt bloggar??? ;O

2012-01-24 @ 20:23:28
URL: http://gfrkryttarna.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Linnéa: Du skrev till osss att du menade det till alla andra bloggläsare! Men de hade ju inte heller kunnat kommentera! Ni skrev ju inget vad ska vi då kommentera om!

2012-01-28 @ 11:18:22
Postat av: Elin

Hej Linnéa! :D

Nu kommer en "design fråga"

men om man gör en egen header i t e.x : gimp

så kanske jag vill ha en egen "stilmall"

med samma bakgruns som på headern och profilen oallt

hoppas du fattar, isåfall kan du svara i ett inlägg?

2012-02-03 @ 15:12:04

Kommentera här:

Du heter?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (vi ser den bara)

Har du blogg?

Det du har att säga?:

Trackback
RSS 2.0