Hoppar över 7an!

Tjo!
Jag tänkte hoppa över sjuan. "historia omförsta gången jag ramlade av"
Varför? Sorgligt nog mins jag inte första gången. Jag har ramlat av 6 gånger på snart 4 år ;) (tror jag)

1. En vardag i stallet
2. Ett bra minne
3. Första tävling
4. 4 bra hästbloggar
5. Min favoritbild
6. historia om första gång du galoppera
7. historia om första avramling
8. Min dröm
9. Önskelista
10. Min största rädsla inom ridsporten
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
13. 10 Saker du kanske inte visste om mig
14. 3 favorit ponnys
15. När och varför jag började rida


Jag kör på 8an istället ;)

Min dröm!

Hmm... Svårt. Men asså shit jag vet inte. XD
Typ köpa Yellow, fast jag vet inte. Bli medryttare? Haha! Vad svårt!
Eller bli känd innon ridningen när jag blir stor! :)
Vad har ni för drömmar?




Kommentera här:

Du heter?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (vi ser den bara)

Har du blogg?

Det du har att säga?:

Trackback
RSS 2.0