Linnéa

Jag heter Linnéa. Jag e född -98 och började rida när jag var 9år. Jag är skötare på en ponny vid namn Farah Diba hon är världens finaste ponny, lillebror med!! Lillebror är en ponny som jag brukar rida. (Medryttare). Han är en shettis på 12 år och är svart, han har även ett blått och ett brunt öga. Han e väldigt buuusig ♥ Hihi. Jag rider även på ridskola en gång i veckan och går i voltige. Jag gillar att fota, med min systemiis (systemkamera) :P SONY a290.


Postat av: Sandra

Sv: Nej, vad roligt!!!! :D



Hur var hon då, berätta allt! :) Vi fick inte veta så mycket när vi skulle hyra henne :P

2012-01-07 @ 21:17:07
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (vi ser den bara)

Har du blogg?

Det du har att säga?:

Trackback
RSS 2.0