Speedy <3

image description
image description
image description
I Lördags red jag Speedy↑

Han är jätte fin och jätte rolig att rida!
Vi red ut. Det var för hårt i paddocken :/ När vi red var det typ en jätte lerig väg. Då blev han lite mesig och typ "nej jag tänker inte gå över!" Fast jag fick honom till vad jag ville :)
Sedan kommer man till en liten nerförsbacke och efter det till en liten galoppslinga. Där travade jag lite först för att känna hur han kändes. Pigg!
Sedan fattade jag galopp och lät han sträcka ut sig lite. Det var jätte härligt.
Han tog ett litet skutt över en pinne som låg på stigen <3
Hihi!

Sedan red Linnéa Lillebror, hon var inte jätte nöjd.


Haha <333





Postat av: michelle

haha gud va söt ponny!

2012-01-19 @ 14:18:26
URL: http://ungadressyrryttare.blogg.se/

Kommentera här:

Du heter?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (vi ser den bara)

Har du blogg?

Det du har att säga?:

Trackback
RSS 2.0